პროგრამის მიზანია, მსმენელს შეასწავლოს ციფრული მარკეტინგის, ციფრული არხების, დაგეგმვა და ბიუჯეტირება, მათ შორის იმეილ მარკეტინგის, კონტენტ მარკეტინგის, Google Ads და Google Analytics, PPC რეკლამირებისა და SEO ოპტიმიზაცია, რათა შეძლოს ციფრული მარკეტინგის ჯუნიორ სპეციალისტად დასაქმება ან ფრილანსერად მუშაობა.
პროგრამაში ისწავლება:
ციფრული მარკეტინგის ძირითადი საფუძვლები და პრინციპები;
სხვადასხვა სოციალური ქსელისა და ციფრული არხის, ელექსტონული ფოსტის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისა -SEO, PPC და კონტენტ მარკეტინგის საფუძლები;
მონაცემების შეგროვება და ანალიზი მარკეტინგული სტრატეგიების განსახორციელებლად;
ვებგვერდის ოპტიმიზაციის ტექნიკა მომხარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის და სხვადასხვა ანალიტიკური ინსტრუმენტის ეფექტურად გამოყენება;
გამოყენებული მეთოდები:
პროგრამის სწავლებისას გამოიყენება თეორიული და პრაქტიკული სწავლების ფორმატი, პრაქტიკული უნარების გამომუშავებით ონლაინ ფორმატში.
პროგრამაზე დაშვების წინაპირობა:
მინიმალური ასაკი 18 წელი;
ქალაქ თბილისში რეგისტრაცია;
პროგრამაზე მოხვედრის ეტაპები:
ონლაინ რეგისტრაცია;
ტესტირება;
გასაუბრება.
სწავლის დაწყების თარიღი: 2024 წლის 16 ოქტომბერი;
სწავლების ვადა: 3 თვე, კვირაში 2 დღე;
დასაქმების სფერო: საინფორმაციო ტექნოლოგიები და კომუნიკაცია;